((به درستی که نیازهای مردم برشما ازجمله نعمتهای خداونداست از نعمتهای خداوندملول نشوید. )) حضرت امام حسین(ع)  

یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و خدمت گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است. درنظام اداری و اجرایی نیز رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه می باشد و مولفه هایی از قبیل سرعت ،صحت و دقت در انجام کار مراجعان ،چگونگی رفتار و برخورد باخدمت گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب ،عواملی هستند که موجب رضایتمندی خدمت گیرندگان و مراجعین دستگاههای دولتی می شوند. به منظور ایجادساز و کار لازم در ارائه خدمت مطلوب، مناسب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعان دانشگاه علوم پزشکی در راستای این اهداف در سال 1381 اقدام به تشکیل کمیته (( طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ و ارتقاي كرامت مردم )) نمود.

برای اطلاع در موردهریک ازمواردزیر بر روی آن کلیک نمایید:                     

   مسئول کمیته طرح تکریم ارباب رجوع     آشنایی بانظام آراستگی
 اهم اهداف کمیته طرح تکریم ارباب رجوع   .  نمونه جدول گانت طرح تكريم ارباب رجوع
نتايج بازديد شبكه هاي بهداشت و درمان سال 87  دستورالعمل وفرم ارزشیابی طرح تکریم ارباب رجوع
نتايج بازديد هاي بيمارستان هاي شيراز - سال 87  آموزش دستورالعملهای تشویق وتنبیه طرح تکریم .
گزارش بازديد شبكه ها / مركز بهداشت والفجر و انقلاب - 88         آموزش طرح تکریم .
گزارش بازديد بيمارستان هاي شهرستان -88       نمونه فرم نظرسنجي از مراجعين 
گزارش بازديد از بيمارستان ها و درمانگاه هاي شيراز- 88    کتابچه طرح تکریم ارباب رجوع . 
گزارش بازديد دانشكده ها / اداره كل خدمات آموزشي - 88  شرح وظایف رابطین و بازرسین طرح تکریم ارباب رجوع 
نتايج بازديدهاي بيمارستان هاي شيراز سال 89 دستورالعمل های نظام آراستگی 
نتایج بازدیدهای دانشکده های شیراز سال 89نمونه منشور اخلاقی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه 
 فرم تایید تشویق افراد 5 درصد دارای بیشترین برخورد مناسب

                    

               

                                              

              

                                                      

                                    

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1391-12-26 11:26        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ